Roomie-lunch

Idag har jag gjort massa skolarbete. Jag har gjort klart min sammanfattning av kvalitén inför sluttentan. Den blev baaaara 30 sidor lång. Vi behöver i princip bara lämna in tentan med våra namn på för vi har redan klarat kursen. Sara undrade om professorn ville att vi skulle rita något fint och när hon då fick välja mellan bläckfiskar eller hästar så valde hon hästar.. haha! Jag gjorde sammanfattningen iallafall, vet i tusan om jag ska plugga lite ändå. De andra i klassen blev glada iallafall :) De har så många andra tentor att behöva bry sig om så lite kunde jag väl hjälpa dem på traven!

Vi bjöd ut våra rumskamrater på lunch idag, det blev på Thaistället. Ingen hade speciellt mycket tid så det hade blivit för långt att åka till The Ole Smokehouse som vi planerade från början. 


Sara och Trisha!


Jacinda och jag!
 
Efter lunchen skyndade vi oss hem & på med gymkläderna! Badminton åter igen. Har spelat varenda dag denna veckan och det är sjukt vilken skillnad det är om man jämför spelet nu med hur vi spelade i början av terminen. Jag & Ash mot Sara & Rebekah har faktiskt tillochmed lyckats vinna några matcher :D Nu sitter jag och pluggar lite kemi - behöver inte engagera mig i den tentan heller men jag gör det ändå! Snart ska vi till Lobster House för att äta middag med Ash & Rebekah. Jag, mamma och pappa blev rekommenderade det stället när vi körde över gränsen från Kanada till USA och vi sa att vi skulle tll Potsdam. Det skulle tydligen vara himla bra & gillade man inte vad de hade att erbjuda så gillade man ingenting. Så vi får la se om det är så gott som det påstås ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0