Sista lördagen i Potsdam

Igår fick jag äntligen svensk tacos! Världens största tack till mina söta raringar Sofia & Ida som skickade tacokryddan ända hit :D Det var sååååå gott! Jag, Hanna och Sara hjälptes åt och det blev verkligen lyckat. Som pricken över i'et så drack vi lite julmust till också ;D


Fick iallafall med den viktigaste ingrediensen på bild - oliverna!

På kvällen var det en "Farewell Dinner" på den mexikanska cantinan. Vi blev bjuda på mat av International Student Organization! 

Jag & Hanna påväg till Cantinan!
 

Sara, Hanna och jag! De tre svenska tjejerna

 

Ett måste när man är på cantinan!


Världens bästa utbytisar!
 
Och här är några till!
 

Min mat. Inte alls så mexikanskt men vad gör man inte för att magen ska vara liite glad på en. Mjölk i allt annat ju..

På kvällen var det förfest sedan utgång! Lite kortspel hann vi med!



Denna hittade jag på toaletten, behöver jag ens säga att det var killarna som höll i förfesten?

Och ja, dinosaurier luktar faktiskt ganska gott. Det trodde jag inte!


Sen dansade vi för fullt hela natten!

Hanna & Sara på Backstreets

Denise, Adam och Vicky!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0