Snorkling i Aruba - del 2


Lagom glada efter lagom många Aruba Aribas



Fett stek på båten!



Varför nöja sig med en när man kan ha två?



Glada flickor på en blåsig båt!



När båtturen var över promenerade vi till Moomba Beach Bar!



Och tog varsin specialare!



Goda var dem!



Och vi blev bara gladare!



Danska Sofie har en liten bok med sig överallt där hon skriver ner roliga kommentarer. Här är en från första kvällen. Adam frågade mig vad jag tyckte om hans kollegor och jag log och frågade när jag kunde börja jobba i teamet. Alla skriker då "Moa Moa Moa!" Joe hängde inte riktigt med i svängarna och trodde Moa betydde något helt annat!



Har ju en tävling med Dayton om vem som kan göra snyggast sand-snögubbe. Här är mitt bidrag! Mr. Frosty!



Jag & Adam!



Solen är på väg ner!



Sista solnedgången jag såg på Aruba!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0