Sverigespelet

Igår när tomten och gästerna hade åkt hem så spelade vi lite sällskapsspel. Vi började med Sverigespelet, där man har åtta olika orter var som man ska besöka under spelets gång och det gäller att planera sin rutt väl! 
Vann gjorde jag som besökte mina åtta städer först! Jag hade allt från Ystad till Jokkmokk att besöka :)

I morse vaknade jag till vid niotiden av att Caspian sa "Gosa Moas mage" i trappan, men de tyckte jag skulle få sova så han fick vänta. Vid elvatiden vaknade jag igen och då, då var det minsann dags att gosa Moas mage! Nu har jag just invigt min julklapp från Sofia, te från Indiskan :)

Rik kanelsmak och riktigt gott, extra bra med en klick honung!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0