Krasch bang boom

Ojojoj, ja vart ska jag börja?
 
Det har inte riktigt gått enligt planerna om ma säger så, eller ja vem planerar att bli sjuk? Och vem är så galet dum att den planerar att skaffa sig vinterkräksjukan. Nä det är väl tur att man inte gjorde det men lik förbannat så skulle den slå benen av mig. Bokstavligt talat för här har jag legat sen jag fick den. Det var meningen att jag skulle tagit flyget tillsammans med Tim till Luleå igår morse (måndag) men så blev det inte riktigt. För i söndags eftermiddag när jag just berättat för Tim hur glad jag är över att jag har designat klart min dammsugare och bara ska färgsätta den så sa det nästan PANG. Ja för pang vad illamående jag blev. Bara sådär poff pang bom. Sen dess har jag och min bästa vän toaletten varit goda vänner, ja ni förstår väl vad det kan innebära. Jag tänkte vara stål-Moa och försöka ta mig till Luleå med det bokade flyget (kanske var det snål-Moa som pratade också) för det var kanske bara något jag hade ätit som magen inte tyckte om. Men jag kom inte ens upp för trappen utan att det blidde natt och kolsvart så jag fick allt dra mig tillbaka och Tim fick åka upp ensam. Som tur är så har jag varit i mycket goda händer hos hans föräldrar som tagit hand om mig så snällt. Jag har fått en helt egen våning, där de har bäddat ner mig och servat mig med mat och dryck. Vad skulle jag annars ha tagit mig till? Nu känner jag mig mycket bättre, nästan som en helt ny människa. Tur är väl det ;)
 

Innan de bäddade ner mig helt & hållet i tältsängen så bäddade de ner mig i spa-avdelningen :) Här var det itne mycket med mig, jag hade sån feberfrossa och skakade som tusan.


Gårdagens frukost kom Tims mamma så sött ner med när jag vaknat. Så snällt!
 
Nu är jag piggare och har just tagit mig en dusch och packat ihop mina saker. Jag är redo för avfärd till Luleå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0