Fikamys

När jag väl hade putsat varenda litet hörn i lägenheten vad jag ganska trött. Jag knäskurade golven och har nu bestämt mig för att jag ska idag gå & beställa nya golv till lägenheten! Om de inte ens blir rena när man gör som Pippi Långstrump & mormor så blir de väl aldrig rena. Jag vill ha rent! Sen upptäckte jag att tapeten i hallen hänger helt löst, klistret har väl släppt. Undra om man kan klaga sig till nya, hoppas hoppas :) Jag unnade mig själv ett varmt bad, på tok för varmt, efter en hektiskt städ-dag :)

Tycker allt att de har kvar lite av den bruna nyansen från Dubai :)
 
 
Nu har jag just haft Oliver & Emil här på lite fika. Eftersom jag missade redovisningen av ekonomiarbetet fick jag i uppgift att intervjua mina gruppmedlemmar om vad de hade lärt sig under arbetet och seminariet. Så det har jag gjort nu & ska bara sammanfatta det så jag kan segla iväg det till handledaren i kursen :) Hoppas att jag fåt till det någorlunda bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0