Halm i skorna

Hihi haha hoho, ja det är nästan lite roligt. Sagt & gjort, nu har jag beställt golv till lägenheten. Det blir nytt i hallen, köket och pluggrummet! Wihoooooo :D Sen ska jag dansa med skurspannen kan ni tro, nästan så jag längtar. Jag måste vara g a l e n! Det blir lite jobbigt i köket kanske när man inte kan laga mat & vistas där. Kan vara det rummet jag vistas mest i när jag inte sover faktiskt.. Haha :)
 
Och ovanpå detta sitter jag just nu & väntar på kvartersvärden som ska komma hit & inspektera väggen med den lösa tapeten. De skulle kolla när det senast var omtapetserat i hallen men de båda på kontoret rynkade på näsan och såg allmänt chockade ut när de insåg att det inte hade blivit omtapetserat sen Lulebo tog över lägenheten vilket jag tror var ett bra antal år sedan. Så jag vågar knappt hopppas på det men kanske :D Hihi haha hoho, vilken bra dag :D
 
Ikväll ska jag jobba årets första pass 16-19, ska bli kul :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0