Fyra soltimmar

Vi försov oss i morse. Inte för att vi hade något viktigare än plugg att vakna till, men ändå :) Man vill komma igång lite. Nu har vi just varit ute & gått en liten runda i det underbara soliga vädret! Dock verkade solen befinna sig på alla de platser vi inte gick på, hihi.

För ett år sedan bodde vi på andra sidan isen, nu bor vi på rätt sida :)
 

I förrgår när jag pratade med pappa i telefon så frågade han hur kallt vi hade det här uppe så jag tittar på vår termometer och den visar -2. Jaha säger han och blir lite förvånad för han hade hört att det skulle vara ganska mycket kallare. Lite senare promenerar jag & Tim till Ica och vi klär ju oss som om att det är -2 ute, alltså inte så överdrivet varmt klädda. Vi höll på att förfrysa på vägen dit och sa att det måste ju vara kallare än bara två minus. Det var det säkert också för igår morse stod termometern fortfarande på två minus och jag trodde först att den hade fått fnatt men öppnade sedan fönstret och försökte fiska upp tråden. Den satt fast så jag fick allt gå ut och försöka få upp den, då var den visst fastfrusen i ett stort isblock. Så om ni undrar över snötemperaturen så ligger den runt -2 ;) haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0