Nu så börjar det ordna upp sig!

Nu har jag börjat komma igång igen även om jag fortfarande är lite mör. Jag har börjat få i mig lite mer mat vilket känns bra, dock känns det som att jag har genomgått en såndär magoperation där de har krympt magsäcken för det är då inga stora portioner jag får i mig. Och de som var små redan från början, hihi!
 
Igår var första måltiden jag lyckades få i mig här, jag ville ha sallad till lunch så det blev det. En av de godare salladerna jag ätit faktiskt! Jag hade i oliver, sallad, mozarella, körsbärstomater, färska champinjoner, stekta champinjoner, avocado och gurka sen pressade jag lite citronsaft över :)



Till middag testade jag min klasskompis Saras recept på varm smörgåstårta! Den på minnde mycket om min pastasås som jag för tillfället är ganska trött på men den var god och lättgjord :)




Nu ska jag försöka bli helt klar med både dammsugare och fjärrkontroll, har skaffat mig en testversion av Photoshop. Sen får vi se om jag hinner med lite matte också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0