Herr Kräfta

Gårdagen och natten har spenderats i Sandviken! Där bjöds det på något så oväntat som kräftor, men vad gott det var. Jag har nog aldrig ätit så mycket kräftor i hela mitt liv. Jag & pappa fajtades om de sista ;) Nu längtar jag tills nästa gång jag ska få äta kräftor vilket jag hoppas är snart! Några glas vin till det gjorde kvällen än bättre :)


Det var inte mycket kvar av herr kräfta när jag var klar!

Nästa helg är redan planerad, nästan in i minsta detalj! En sak som är säker är att den kommer bli bra, riktigt bra :) Nu sitter jag åter igen med högarna av papper som ska skickas vidare till USA. Inte för att jag blev mycket klokare denna gången, men jag försöker göra mitt bästa! Jag njuter fortfarande av tanken på att jag klarade mina två senaste kurser och faktiskt har sommarlov på riktigt. Men det känns som att jag inte kan ta sommarlov så som jag vill förens USA-sakerna är fixade!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0