It's a rainy day

Idag regnar det mest bara! Känslan att kunna gå ut och se utan att få en massa regndroppar på glasögonen är fantastisk. Jag gillar linser! Nu är jag påväg till banken för att betala "visa-fee", det var tvunget att det skulle göras på en bank och när jag besöker ambassaden så ska jag ha med kvittot från banken! Så där flaxar en tusing iväg illa kvickt. Idag måste jag köpa tågbiljett till Sthlm på måndag också, det är mycket som ska grejas.

Det pratas om en tripp till Ikea också idag, det ska bli riktigt roligt! Det känns dock så konstigt att vara där och bara få titta, ingen som helst mening att jag ska köpa något ju! Men det blir ju desto billigare ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0