Kaos

Fy tusan vilken morgon! Jag var i Lund även i natt, och planerade att ta tåget till Osby vid 10! Det blev lite sent och vartenda trafiklyse var rött.. Så jag fick springa till tåget, hann inte ens köpa mig en biljett. Som grädde på moset så hoppar jag på fel tåg, bra jobbat Moa!! Som tur var så rullade tåget mot Malmö och inte någon annan konstig okänd liten håla som det finns så gott om häromkring. Det är ju inte hela världen kan man tänka, det är ju bara att hoppa av i Malmö och ta nästa tåg till Osby. Men nu är det ju så att det råkar vara helg och då går tågen bara varannan timme, jag hade ju missat min chans. Tur i oturen så har jag världens snällaste pappa som erbjöd sig att hämta mig i Hässleholm istället så nu har jag just rullat in på perrongen där, och pappa hämtar mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0