Moas födelsedag del 1

Igår var det absolut ingen vanlig dag för det var min födelsedag! Även min systers födelsedag såklart, men hon bor på tok för långt iväg nu tycker jag! Jag fick välja hur jag ville fira min födelsedag, det var inget svårt beslut.. Så vi hoppade på tåget till Malmö

Mamma hade packat massäck till oss, jag fick bubbel! hihihi


Vi shoppade en hel del.. Jag hittade ett par träningsskor som jag letat efter ett bra tag nu! Äntligen ett par utan en massa rosa bäbistjaffs på!
Nu bara måste jag ju lära mig springa, eller?! haha
 

Vi åt givetvis på min absoluta favoritrestaurang Mando i Malmö. Finns inget bättre än deras plankstek! Det är inte ofta jag är supernöjd när jag går från en restaurang, jag brukar alltid vilja ändra lite på rätten. Antingen lite mer salt eller lite si eller så. Men när jag går härifrån är jag alltid nöjd och belåten!

Vi började med varsit glas champagne förstås!


Sedan blev det deras utsökta plankstek!


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0