Moas födelsedag del 2

Här kommer fortsättningen på födelsedagen! Jag önskade mig en ny klocka i födelsedagspresent så när vi var i Malmö passade jag på att gå in i min favoritklockbutik Klockmaster som jag alltid går in i och dreglar lite. Jag fastnade för ett par olika klockor men beslutade mig efter ett par timmar i butiken för att välja den jag tittat på i flera år nu. Det blev en klocka från Calvin Klein! Jag lyckades flörta till mig en finfin rabatt också, jag kan jag!
 


Denna stilrena skönhet pryder nu min arm!


Killen som hjälpte mig med klockan frågade om jag inte ville att han skulle slå in den så jag fick en paket på min födelsedag. Och det fick han ju såklart göra om han ville, har aldrig sett någon slå in en paket så noggrant och perfekt. 

Väl valt presentpapper..
 Tittut!

Efter klockköpet åkte vi ut till Ribersborgs kallbadhus som är min favorit i Malmö. Där är så vackert! Jag föredrar ju att basta i den gemensamma bastun då det är en ångbastu för att sedan doppa sig i havet. Det blev flera dopp! De som bastar är ofta mycket pratsamma och trevliga så jag och mamma pratade ju på. Det kom på någon vänster fram att jag fyllde år och då fick de för sig att de skulle sjunga allesammans för mig. Som tur var så var jag röd i ansiktet från bastun så det inte syntes hur generad jag blev. Inte varje födelsedag som 15 okända herrar stämmer upp i kör!
Jag på bryggan ut till Ribban med Turning Torso i bakgrunden!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0