Tänk att lilla jag skulle få för mig något så dumt!

Igår gjorde jag något som jag länge har sagt att jag aldrig i hela mitt liv ska börja med eller ens testa på. Jo jag snörade på mig mina nya snabba träningsskor och sprang en runda! Jag överlevde också, men var tvungen att gå sista biten för att inte spy. Jag trodde att det bara var hittepå att man mådde illa när man ansträngde sig men tydligen inte. 1,5km kom jag iallafall på mitt livs första löptur! Jag är nöjd att jag ens har försökt.

När jag kom hem så la jag mig i solstolen men hann inte ligga där länge innan telefonen ringde och jag blev bortbjuden på fika! Det tackar man ju inte nej till :) Jag hann dock inte vara där många minuter innan jag hade tid hos optikern! Jag har nämligen skaffat linser nu. De var snälla & fixade så att jag kunde lära mig att sätta in linserna i samband med besöket, annars brukar man få boka en ny tid och komma tillbaka. Det gick snabbt som attans, på första försöket fick jag både in och ut linserna! Det här ska inte vara några svårigheter ;)

Jag köpte ett par till skor när jag & mamma var i Malmö på min födelsedag, ett par som jag tittade på när jag & Sofia var i Malmö också. Hon köpte dem då men jag var inte riktigt övertygad då de satt konstigt. Jag gav ett nytt par en chans denna gången och de var supersköna!
 
Kan ju säga att jag har träningsvärk idag.. Puuh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0