JAG SATTE MATTEN!

Dagarna är så fulla att jag knappt hinner med att sova på nätterna! Idag hade jag min första sovmorgon sen jag kom hem för snart 2v sen.. Jag gillar livet som tusan!

Jag har hunnit med att jobba två heldagar på Ica. Roligt som tusan var det, jag fick vara i charken en dag & plocka upp varor, det var nog det roligaste jag gjort på Ica tror jag! Sillen gick åt kan jag ju säga..

Dressed for work!

I onsdags fick jag ett besked som nog var ett av de absolut bästa jag fått sen jag började på universitetet. Kursen som jag fasat för sen jag satte min fot på skolan har jag klarat!!!! På första försöket tillochmed! Det är så galet att jag knappt tror att det är sant. Den sista matematikkursen som jag någonsin kommer att läsa på universitetsnivå är ÖVER! Matematisk statistik som den så fint hette är nu ett minne blott och det gör absolut ingenting om jag får för mig att fylla hjärnan med något roligare och den kunskapen råkar glömmas. SÅ SKÖNT!


Fick även beskedet att designkursen är godkänd :) JIPPI!

Detta firades givetvis... Bästa Amanda kom på besök och vi åt revbensspjäll till middag och drack skumpa! Bara för att man kan. Jag är så glad!

Mumsig middag med potatissallad, salsa, sallad och grillade revben!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0