At the gym

Det verkade som att fotograferingen tidigare idag gick bra! Jag skulle få bilderna mejlat till mig lite senare så jag tänkte att jag kunde dela med mig av dem då :)

Direkt efter fotograferingen så drog jag på träningskläderna och laddade för gymmet. Riktigt taggad!



Vi tränade bröst, triceps och mage idag. Jag hade sett fram emot ett hårt benpass men resten av gruppen var visst inte alls lika sugna på det. Det verkar vara allas hat-pass men åh vad jag gillar det! Det blev i vilket fall som ett riktigt bra pass på gymmet med många skratt :)



Jag & Sara fick in värsta takten på övningarna!
 
 


Kommentarer
Sofia

Jag skulle behöva lite tips på övningar. Kan du inte hjälpa mig med några ni kör? :)
Pusss

Svar: Åh vad roligt! Vad är det för typ av övningar du vill köra? Och vilka delar vill du träna? :) Detta ska vi nog kunna fixa!Puss
Moa Isgran

2013-03-25 @ 17:32:41
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0