Bästa besöket!

Ååååååååh, nu är de hääär! Mina kära föräldrar har äntligen kommit upp till kalla och snörika Luleå :) De kom ganska sent igårkväll och då var det kramkalas kan ni tro! Jag hade gjort uppfarten mysig med tända ljus. Idag har vi haft sovmorgon, det blev ganska sent igår! Sen åkte jag, mom&dad till kvantum och handlade lunch och middagsingredienser :) mamma gjorde en utsökt fläskpannkaka till lunch, ett kapitel jag har avslutat efter måååånga försök ^^ Ikväll har jag lovat att bjuda dem på middag, det ska bli min favoriträtt (om jag lagar själv..). Nu sitter jag på föreläsning om miljörätt! Senare i eftermiddag ska jag på möte angående mina kommande utlandsstudier i USA :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0