Diciplinerat

Igår bestämde vi oss för att gymma tidigt idag, redan pass et kl 08.15.. Vi ångrade oss ganska snabbt men kom till sist fram till att vi ändå skulle vara duktiga och stiga upp tidigt så att gymmandet var över och vi kunde plugga! Sjukt bra gjort och riktigt bra diciplin :)
 
 
Jag såg något jag tidigare missat på gymmet, titta längst upp i hörnet på bilden.. Det var visst någon som hade koll på oss ;)


Efter gymmet hade jag mötet som jag pratat om, med den trevliga tjejen som fixat så att min blogg blivit en studentblogg. Jag ska även bli ett ansikte utåt för LTU, där jag berättar lite om mig själv, hur jag kom hit och vad jag tycker om utbildningen. Det kommer att publiceras på deras hemsida :)


Kommentarer
Amanda

Åå vad kul!!! Kändisbloggaren nr 1 ;)
Grymt köttat tjejen, morgonträningen är den bästa för då kan man slappa hela kvällen sen :)

2013-03-21 @ 15:21:28
Amanda

Åå vad kul!!! Kändisbloggaren nr 1 ;)
Grymt köttat tjejen, morgonträningen är den bästa för då kan man slappa hela kvällen sen :)

2013-03-21 @ 15:21:49
Amanda

Åå vad kul!!! Kändisbloggaren nr 1 ;)
Grymt köttat tjejen, morgonträningen är den bästa för då kan man slappa hela kvällen sen :)

2013-03-21 @ 15:21:54
Amanda

Åå vad kul!!! Kändisbloggaren nr 1 ;)
Grymt köttat tjejen, morgonträningen är den bästa för då kan man slappa hela kvällen sen :)

2013-03-21 @ 15:22:13
Amanda

Åå vad kul!!! Kändisbloggaren nr 1 ;)
Grymt köttat tjejen, morgonträningen är den bästa för då kan man slappa hela kvällen sen :)

Svar: Hahahah, ja nästan.. Ja fast jag kan tycka det är skönt att verkligen kötta på kvällen & sen bara gå hem och sova, man sover så gott då! :)
Moa Isgran

2013-03-21 @ 15:22:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0