En tenta skriven..

Nu, nu banne mej har jag skrivit tentan i matte 2. Det var den examinatorn jag ogillar mest som hade skrivit tentamen, men det skulle inte hindra mig från att klara den tänkte jag. Jag gjorde mitt bästa och tänkte lämna tentamenssalen efter två timmar, två av fem timmar. Men stessen lade sig och jag satt kvar och insåg att jag hade tänkt lustigt på en av uppgifterna så jag gjorde om och hoppas att jag gjorde rätt! Jag har nog aldrig suttit så länge på en mattetenta någongång, jag lämnade salen efter fyra timmar. Men då var jag nöjd med min insats, riktigt nöjd :) Jag har absolut ingen aning om hur det har gått, men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarade den denna gången. Baaara fjärde gången jag skrev den tror jag. Ett säkert tecken på att kursen är knepig och svår är väl att HEEELA den gigantiska tentamenssalen i källaren endast bestod av studenter som tentade om matte 2. Där är sjukt många platser.. Känns ju skönt att inte vara ensam iaf :) Tänk om man hade kunnat gå ut från tentasalen och bara känt att - JAG SATTE DEN!
 
I eftermiddag ska jag släppa allt och gå på yoga med Sara, undra hur det ska gå med min träningsvärk som befinner sig i både rygg och armar. Det ska ändå bli skönt att få träna lite och göra något annat än att bara plugga och plugga. Jag tror det är viktigt att pausa ibland, pusta ut och faktiskt hinna med att andas också. Innan jag pausar nu ska jag titta lite på Hållbar Utveckling som jag har tenta i nästa torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0