Grymt bra lördag!

När vi kom hem från Storforsen igår satte kortspelet igång, jag ägde allihopa på sjuan! Hehe :) Lite bubbel och snacks till det var mumsigt.



Vi hjälptes åt att fixa en otroligt god middag, ryggbiff med hasselbackspotatis och sparris. Jag stod för såsen såklart!


Härliga familjen samlad! Nästan hela familjen..



Vi tog en taxi in till stan och bowlade gärnet på O'learys. Helt plötsligt var det som att det var bowlinglandslaget jag spelade mot, det gick aningen bättre för dem än för mig. Undras var mamma har fått sina hemliga talanger ifrån, det har då aldrig hänt att hon har vunnit över mig och pappa.. Så vinner hon över allihop, förutom Tim som helt plötsligt var grymt duktig också. Tror det var någon hemlig öl faktiskt.. Sedan promenerade vi till Bishops Arms som är känd för sina ölsorter och ölkunskaper. Det gillade sällskapet! Tim hittade mysigaste platsen att slå sig ner på, i biblioteket!
 
Jag testade en, för mig, ny cider. Somersby Blackberry. Grymt god!!!!



Hittade även min favoritbok där i hyllorna..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0