Har du ett sommarjobb till mig?

Pang poff vad tiden springer iväg idag! Fast jag har faktiskt lyckats söka tre sommarjobb och ringt till ett för att se om de ahr fått min ansökan. Att det alltid ska vara så krångligt med sommarjobb, man skulle varit utbildad till sköterska av något slag för de är ju nästan de enda sommarjobb som finns. Dock skulle jag nog aldrig vilja jobba som det, men det hade varit en bra arbetsmarknad iallafall. Jag hoppas att jag verkar intressant för någon iallafall så jag kan få tjäna lite kosing i sommar. Nästan så att "Hej, jag är en liten flicka som behöver pengar, har du ett jobb till mig i sommar?". Nä inte riktigt, men nästan! Någon som har tips på ett sommarjobb jag kan söka kanske? :D
 
Nu väntar jag på att Tim ska sätta nyckeln i dörren så vi kan äta lite luch ihop. I eftermiddag har vi labbpass så då ska jag fortsätta på min mätare! Hoppas det går bra idag, det hade varit roligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0