Känner du dig vilse?

Luuugn, du har hittat rätt. Har bara designat om lite, livat upp det lite vettu! Hoppas du kommer att trivas, kanske tillochmed lite mer än innan? :) Hihi!
 
Igår såg vi att de hade satt upp plancherna från vår förra kurs, den med datorprogramet Alias. Vi hade ju som slutuppgift att göra en planch med vår dammsugare. Jag blev nöjd med min planch!

Min affisch!


Min i mitten med några av de andra elevernas!


Nu har jag just kommit hem från skolan, jag gjorde en minifruktsallad till mig själv med ananas och apelsin. Båda var perfekt mogna, dock envisas tungan med att klia nu. Jag ska fortsätta på min sammanfattning tänkte jag, hade ytterligare en föreläsning i morse så nu har jag ännu mer att sammanfatta!
 
 
I eftermiddags fick jag hjälp av Sara när jag grundlackade min mätare, jag var så nervös! Tänk er allt jobb jag har lagt ner på den här mackapären och om mitt förgrundsjobb är för dåligt så kommer det synas DIREKT och tänk om det blir ännu värre, att jag målar fel eller för lite eller för mycket så att det börjar rinna. Hur det gick berättar jag senare ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0