Key West

Satt och bläddrade i en tidning och fann detta uppslaget. Ja inte tusan är man sugen på att sitta i kalla Luleå, trots att solen skiner, när man ser detta. Jag längtar tillbaka galet mycket och ännu mer när man blir påmind! Jag vill snorkla bland barracudor, muränor, hajar och rockor igen.. Och va alldeles blå i ansiktet när man kommer upp för man har varit i så länge ochd et har blivit så kallt! Jag är iallafall säker på att jag snart ska dit igen :) Plus att jag har en dröm om att bosätta mig där i framtiden, och den drömmen ska gå i uppfyllelse! Har redan pekat ut mitt hus där, det är limegrönt.. hehe

Kan ju hoppas att mom&dad läser lite, "Nothing brings a family closer than a little down time in Key West", och fattar piken ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0