Modellbyggnad och presentationsteknik - Check!

Sovmorgon idag, oh yes! Ända till klockan åtta, hehe :) Vid nio träffade jag Sara i designlabbet. Vi var tvugna att avlägsna leran från våra lermodeller och även städa undan efter oss i vår lådor och fack. Det var inte riktigt lika lätt som jag hade trott men det gick att få bort leran!





Första presentationen vi höll, den jag presenterade min minikyl på, filmades och vi fick i uppgift att titta på filmen och utvärdera oss själva. Så det har jag också gjort nu. Med andra ord är jag helt klar med kursen modellbyggnad och presentationsteknik! Då förutsätter jag att jag inte får någon retur på något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0