Sprutlackering!

Såhär såg min mätare ut när den var naken, innan jag hade börjat sprutmåla. Ganska ful faktiskt!



Först och främst fick vi svira om till festkläderna, vi tog det allra finaste vi kunde hitta! Viktigast var skodonen....



Sedan skulle färgen silas, det är ju trots en proffessionell billackeringsstudio vi befinner oss i. Haha!


Sara var världssnäll och hjälpte mig med målningen, nästa gång är det hennes tur att få måla sin mätare :) David tittade in och agerade mästerfotograf! Han lyckades då få med alla fula miner och pooser, haha



Sen banne mig, var det bara att SPRUTA!


Här är resultatet! Färgen är fortfarande blöt så nu ska den få torka över natten så ska jag se om jag kan måla lite mer i morgon. Jag hoppas jag inte kommer att behöva grunda två gånger..
 


Kommentarer
Sofia

Fina fina Moa!
Nu börjar det närma sig med sin droppe ser jag. Tur att vi inte har sådant i vårt program ;) Jag hade nog inte gjort det så bra som du.
Jag hoppas att du får sommarjobb, jobba inom vården är inte så fel :P haha

Puss på dig!

Svar: Ja och idag ska den få rätt färg! :) åh tack, men det tror jag säkert att du hade! Nä, du måste ha bra chanser till sommarjobb, plus att du är söt och snäll med ;)
Puss!
Moa Isgran

2013-03-06 @ 09:12:27
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0