"Det är jobbigt att träna!"

Efter föreläsningen i matte började jag tömma i mitt pluggrum. Nu är bokhyllan nästan tom och garderoben med. Tänkte att jag kunde ta lite dag för dag så att det inte blir kaos sen när det är tenta-p. Sofia som också ska flytta nu har inspirerat mig en del. Så nu när hon flyttpackar så måste ju jag med :D
 
Tanken var att jag & Sara skulle gymma ikväll men David ville ut och gå så då blev planerna ändrade. De hann ändras igen, till ingen motion eller träning alls. Jag hade tur och fick med mig Alex till gymmet och vi körde på riktigt hårt. Det var skönt idag! Eller som Alex sa, "Det är jobbigt att träna!". NO SHIT! Hahhaha :) Jag hade som tur var tagit fram mat tills efter gymmet och det blev en rejäl portion.

Bara för det så ser den minimal ut...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0