Det börjar närma sig

Nu har jag fått massor med information och blanketter som ska fyllas i inför studierna i USA i höst. Det känns skönt, det känns som att det är lite mer på riktigt då! Jag ska läsa igenom den tjocka bunten med papper som jag just skrivit ut. Det var allt ifrån health forms till boendeansökan :) Det börjar ju närma sig..
 
I morse så regnade det när jag gick till skolan och jag hade just hört på radion att idag skulle bli en av de bästa dagarna hittils i år vädermässigt, det kändes si sådär! På lunchen var inte vädre mycket bättre, och när jag tagit min powernap på nästan en timme så gick jag upp, klädde på mig och gick tillbaka till skolan. Jag var förberedd på att det skulle vara lika kallt som det var när jag kom hem, men vilken skillnad det var! Strålande solsken och varmt :) Så min vinterklädsel vart inte direkt passande! Haha :)
 
Projektet går framåt på riktigt nu, det är så roligt när det känns bra och när det går bra! Det var lång dag i skolan idag också, inte hemma förens efter 18! Jag såg till att äta en rejäl middag idag iallafall..

Fy vad oaptitligt det såg ut, men det var gott - jag lovar! Pommesen var visst slut så rårakor fick också gå bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0