Efterlängtad lunch

Idag har vi haft gruppmöte med designgruppen hela förmiddagen, det går framåt för oss :) Nästa presentation ska jag & Fanny presentera, och vi är nästan klara med materialet till den. Eftersom presentationen är först den 14e maj så ligger vi före schemat, så skönt!


Om man inte kan vara produktiv på datorn så kan man alltid rita ;)

Idag har det äntligen blivit en såndär god salladslunch igen, jag & Sara vi kan vi! Mums :)




På Ica hittade vi massa söta hjärt-potatis! Om jag hade kunnat skulle jag köpt alla till dig hjärt-tokiga Sofia :)
 
 

Nu ska vi övervinna matkoman och ta oss till gymmet!!
 


Kommentarer
Sofia

Men du är ju bara för söt Moa!
Jag hoppas att de smakar gott. :)

Pusss

Svar: Hihihi :) PUSS
Moa Isgran

2013-05-06 @ 15:23:43
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0