Kallrökt renstek

Efter lunch blev det då inget gym! Det blev en sväng till kvantum med Sara och David istället :) Jag passade på att använda finfina kassen som jag fick av Sofia!


Jag följde med till Kvantum för att handla gottis som jag ska ta med mig hem till Skåne. Det godaste jag någonsin ätit!


Hittade även denna godbiten i frysdisken, mums vad god den var! Lite roligt att man ska visa leg för att få köpa den, men jag slapp det :D


När jag kom hem så satte jag mig ute i solen på framsidan med pluggböckerna och lite sorbet!


Kommentarer
Ida

Åh renen skulle jag vilja få smaka! Sist vi var uppe i Luleå köpte vi en bit bara för att, men sen var jag iväg och köpte tvål till en viss liten fröken så det blev aldrig något smakat för min del.. :P

Svar: Vi får se om den håller sig i kylen hemma hos oss mer än några minuter, så snabbt som den tog slut sist ;) Gillar du rökta saker? Hahahah, underbara underbaring! Så sööööt :)
Moa Isgran

2013-05-15 @ 20:15:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0