Laboration 2 - check!

Idag var vi i skolan tidigt för att påbörja laboration 2 i matstaten! Vi har hållt på med den hela förmiddagen.. På lunchen gick jag förbi hon som hjälper oss med utlandsstudieansökan och allt det där och fann detta på hennes dörr, precis vad jag ville ha :)

Innehåller intyg om att jag ska studera utomlands!

Till lunch åt jag biff-stroganoff-grytan som jag gjorde häromdagen. Så galet god blev den och var det även idag!



Efter lunch så hade vi ett laborationspass schemalagt så där fanns en lärare som hjälpte oss när vi stötte på problem. Jag & Sara jobbade på bra så nu är vår laboration klar! Så skönt :D Jag ska pilla lite med den ikväll bara. Nu sitter vi & njuter i solen, för även till Luleå har våren kommit nu!

När man väl hittat ett läge där det inte blåser så steker det kan ni tro!


:)
 
 

Nu får jag snart promenera hem & byta om till jobbekläder, ska jobba 16-19 idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0