Mördar-träning och tacomys

Igår hängde jag med Marcus till gymmet, det var trots allt ett tag sen jag tränade nu. Tränade inget när jag var hemmahemma, tog det bara lugnt och njöt av tillvaron :) Jag körde samma pass som Marcus och ja, jag kan ju säga att det känns idag!! Det är så bra att träna med honom för han har full koll på hur man ska göra, jämfört med mig som har nästan noll koll. Det ger mer att träna med honom helt enkelt! Vi tränade rygg, triceps och lite mage. Dagens träningsvärk vittnar om att det var ett bra pass ;)


På kvällen hade jag och grabbarna tacokväll med film hos Alex! Det var aningen trångt att laga mat i hans lilla kök, men det gick bra och det blev mycket gott :)

När inte Sara var med fick vi ingen god guacamole :(


Problem är till för att lösas, när inte tallrickarna räcker till så får man helt enkelt dela :) Och när man glömmer köpa dricka så får man ta det man har? hahhaha



Alex hjärta klappar för tacos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0