Regnchock!

Jag har vaknat tusen gånger inatt av att grannens schäfer ylat och sprungit rundor. Hur de inte kan vakna eller ens bry sig om att få tyst på hunden. Jag blev heltokig iallafall och tyckte synd om hunden! Så det var ganska segt att stiga upp i morse, jag som brukar skutta ur sängen så lätt. Jag klädde mig somrigt och tänkte att de var samma fina väder idag som det var igår. Skinnjackan och mina skinnconverse åkte på! När jag sedan öppnar dörren möts jag av världens ösregn och blir så chokad att jag snabbt stänger den igen. Jag vart redan på gränsen till sen, så jag hann precis roffa åt mig paraplyet och gick sedan ut i ösregnet. Jag blev ganska snabbt påmind om hålen jag har i skorna och var såklart helt plaskblöt när jag var framme i skolan, jippi! Tur jag har nära hem så jag kan byta skor sen :)

Nu på förmiddagen så sitter vi och räknar på webbuppgifter 3, jag hade räknat större delen av mina innan så jag har just skickat in dem.... och jag blev godkänd :D Så skönt att slippa göra om dem! Nu ska vi bara se till att de andras uppgifter också blir godkända :) Under tiden så håller jag på att förbereda inför morgondagens presentation. Då är det dags för Design Review 2 och jag ska presentera tillsammans med Fanny. Mina talarkort har jag just gjort klart och jag är säker på att det kommer gå jättebra!

Just nu skulle jag helst bara vilja hem & lägga mig i ett varmt bad för nu fryser jag som tusan! Jag får koka mig massa te på lunchen :) Nu skulle jag haft min onepiece här uppe, den hade varit skön att ta på sig. Den gör ingen nytta hemma i Skåne precis ;) Som tur är så har solen börjat titta fram, jag hade ju planerat att plugga ute i solen med Sara idag, det får vi ta senare i veckan för då ska det bli kanonväder verkar det som!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0