Söt-Cas

Det blev ett riktigt bra pass på gymmet igår! Jag körde så hårt jag bara orkade och det har resulterat i en extren träningsvärk idag, men det är lite härligt också. Då vet man att man gjort något vettigt iallafall :)

Idag vaknade jag med Mr. Migrän vid min sida, han vart inte så trevlig.. Jag lyckades pallra mig till skolan och förmiddagens projektarbete iallafall. Tur var det för vi fick massa gjort. Jag och Fanny ska presentera nästa gång som är den 14e maj och allt är redan klart inför den presentationen. Så skönt!

Som tur är så får jag lite söta bilder på min prins! Här leker han med lera, nästan så jag blir avundsjuk faktiskt :)



Nu ska jag sova en timme innan det är dags att gå tillbaka till skolan vid 15 :) Då har vi möte med en av lärarna i designkursen och han ska hjälpa oss ta fram en prototyp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0