Stuck in bed

Just nu hade jag nästan gjort vad som för att få ligga kvar i sängen! Det känns som att det är så mycket skönare än vad det brukar vara, lakanen är mycket mjukare och kudden sådär perfekt. Det är inte ofta jag segar mig upp ur sängen, jag brukar skutta upp hur lätt som helst! Men idag hade jag mer än gärna bara stängt av klockan och somnat om. Ändå har jag haft nästan 2h sovmorgon :) Det är kanske det som är problemet..? Nä jag får väl upp & hoppa ändå, här skrivs det inte klart några projektrapporter.



Kommentarer
Sofia

Åh, vad jag längtar efter att du ska komma till mig i sommar nu. Så kan vi laga massa god mat och shoppa loss och bara mysa! :D
Pussss

Svar: Jag med, jättemycket!!! Det får mig att kämpa på lite extra nu innan sommarlovet :)<3
Moa Isgran

2013-05-21 @ 17:48:51
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0