Tulpanfynd i rabatten!

Igår gick vi som sagt ut på Bar Bistro Brygga som båten i hamnen kallas, en båt med nattklubb :) Första gången vi var där, men vi sa att vi var tvugna att gå dit en gång innan vi åker hem över sommaren!

Bild på mig vid solnedgången, båten är till vänster.


Karl som hade förfesten, jag och Sara!

Jag var riktigt pigg idag faktiskt, vilket känns så bra! Jag tror det beror på att vi köpte mat på Max innan vi åkte hem igårkväll :) Nu till lunch har jag lyxat till det en aning med tre räkmackor med avocado!

Räkmacka med avocado!

Jag har skypat med Sofia också och var bara tvungen att visa vad jag hittade i rabatten innan idag! Enorma, jättefina tulpaner. Lite roligt att sånt finns kvar från någon som har bott här tidigare :)

Både gula och röda tulpaner växer det här.



De röda är min favoritsort med fransiga kanter :)


Nu ska jag iväg & träna och sen hitta på bus ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0