Uppe i norr igen!

Mamma fråga jämt vad jag är sugen på att äta, jag som är sämst på det kommer aldrig med ett bra svar. Helst skulle hon ju vilja laga något som jag inte kan laga själv, eller som jag lagar själv fast det finns ju inte så många såna rätter.. Men jag kom på att en kantarellmacka vore gott, för några kantareller har inte inte kvar i Luleå. Så i onsdags blev detkantarellmacka till kvällsmat, mumsigt värre :)




 
På torsdagsmorgonen hade jag tid hos optikern, för att få synen tillbaka! Pappa följde med och bjöd på lyx-frukost på fiket, det är inget man kan få i Luleå :) Och synen tillbaka fick jag, det är jag tacksam för! Det är nästan lite läskigt hur bra jag ser nu!



Jag solade så mycket jag kunde resten av dagen och blev lite ledsen i ögat när jag fick sms från Luleå att det snöade MASSOR där. Jag var inte supersugen på att ta flyget upp senare då kan jag ju säga.. Fast det gjorde jag ju såklart ändå, med en flygtid på bara tre timmar. Jag gick av det ena flyget på Arlanda och på nästa, så galet smidigt och skönt :) När jag kom hem fick jag sällskap så kvällen sprang iväg fort men det var bara trevligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0