Hårdträning, njaaa

Igår blev det ett rejält pass på gymmet! Först 20min crossramp sen en timmes bodypump och till slut några matcher badminton! Och det omöjliga hände, jag och Rebeckah vann mot Sara och Elise... Plus att vi var nära på att göra det en andra gång också! Tänka sig ;)
Badminton!

På vägen hem var tanken att vi skulle köpa sallad på skolan & äta men när vi kom dit så var där stängt :( Och vi insåg att vi hade missat ett event med skudklubben där de lottade ut ett par sprillans nya skidor och massa mer. För att vinna skidorna fick man tävla i en korvätartävling mot fyra andra. De år sjuuuukt sakta! Ja jag hade inte haft nån tanke på att tugga, bara svälja! 
Gissa vem som vann? Skulle inte förvåna mig om han inte kan åka skidor.

Så när vi kom hem fick jag allt laga mat till mig och äntligen äntligen äntligen fick jag laga min absoluta favoriträtt! 

Pommes & lövbiff! Med inget mindre än whiskeysås :)


När jag kollade min brevlåda låg där världens sötaste vykort från min fina vän Ida! Nästan så jag får lite hemlängtan, men bara nästan :)
Titta!



Nu hänget det över sängen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0