Mysdag i Uniontown

Idag tog vi sovmorgon, en riktig sovmorgon! Jag sov till och från ända till kl.11 och det var så skönt :) Efter lite lussekatter till frukost så gjorde vi oss iordning och åkte med Jons föräldrar till town. Lite roligt är att det heter Uniontown och om man översätter det till svenska blir det Fack-byn och säger man fack på svenska så låter det som något helt annat på engelska..

Till lunch tog de oss till en kinesisk restaurang. Först var där en gigantisk buffé och sen tog vi en sväng på den mongoliska buffén också! Såhär mycket har jag inte ätit sen vi var i Montreal förra helgen (hahahha, så olikt mig att faktiskt äta..) och jag & Ash skrapade tallrikarna och fajtades om köttet!

Mongolisk buffé till lunch :)



Vi gick för att köpa julstjärnor, gigantiska och superfina!



En sväng inom mataffären blev det med och ja jag fattar då inte vad det är med amerikanarna och bakpotatis. Jag menar, HUR SVÅRT KAN DET VARA? Nu har jag tillochmed hittat ett helt kit med instruktioner och hjälpredor för att göra världens enklaste sak - en bakad potatis! Ja de är då allt tokiga här..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0