Team Awesome did it again

Igår mötte jag upp Hanna i skolan för att plugga marknadsföring. Vi hittade den mysigaste och varmaste platsen att plugga på! Sittandes i ursköna fotöljer framför en brasa fanns det inget att klaga på :)

Tänk om vi hade haft det så på LTU!


Dessa underbara fina vackra töser var på finsittning i Lund igår, jag önskar att jag kunde varit med!


Dagens lunch - sallad! Allt som oftast blir det det minst en gång om dagen nu :)


Ett par timmar på gymmet på det! Fick med mig Hanna och vi körde stenhårt på mage och armar eftersom jag fortfarande har sjukaste träningsvärken i baken..
 

På kvällen gick jag & Hanna till Ebens för att äta middag! Vi mötte Ash och Billy vid gymmet & frågade dem om vägen dit. När vi väl promenerat dit tog det inte många minuter innan vi fick sällskap av dem. Vi gav dem dåligt inflytande som de sa och fick dem sugna på hamburgare!
 

Hanna och Ash


Billy och jag!

Senare var det dags för Team Awesome att ha en galen utekväll ihop igen! Vi började på den mexicanska cantinan med lite fishbowl margaritas!

Lauren och en cherry flavoured fishbowl margarita!


Uma och en tom fishbowl!


Ett försök till gruppbild! Fler kommer - det lovar jag.. Ska bara få dem först :D


Jag och världens bästa Uma!

 
Efter cantinan gick vi till Backstreets där vi mötte upp ett helt gäng utbytesstudenter och annat folk! Som jag dansade! :D
Ash var på G!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0