Tenta 2 i Operations & Supply Chain Management

Idag skrev vi tentan vi skulle ha haft i onsdags. Det var jag och Sara som satt i ett litet rum tillsammans med en snubbe som mest satt & pillade på sin mobil och dator.. Det var tentan i Operations and Supply Chain Management, motsvarande vår logistikkurs. Vi fick lov att ha med oss ett dubbelsidigt dator- och handskrivet fuskpapper så det var väl mest det jag la ner tid på att fixa till. Det blev såhär bra

Detta var bara ena sidan!
 

OCH GISSA VEM SOM KLARA TENTAN? Johoooo, lilla jag :D Jag fick tillochmed bra betyg! Näst högsta :D Alltså ett B. Han var snabb som tusan med att rätta, det gillar vi! JIPPI! Jag kände att tentan verkligen skulle kunna gå hur som helst och så gick den så bra :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0