Tid för lyxfrukost!

Åhåå, det har trillat in ännu fler paket nu :D Jag blir löjligt glad när jag får paket alltså! Denna gången var det Melina som har fixat så att jag bloggar för LTU som skickade mig kataloger från Luleå Tekniska Universitet :) Men söt som hon är så skickade hon med lite extra..
Present från min bloggkontakt Melina!

I morse vart jag sugen på go-frukost! Jag fixade bananpannkakor till mig och Sara, och hungrig var jag så jag använde alla stekpannor jag kunde hitta..
Multitasking!


Det blev minsann en hel hög med pannkakor!


Med lite färsk ananas, maple syrup och kanel på så kittla det dödsskönt i kistan ;) hihi!




Kommentarer
Melina

Bra att breven kom fram. :) Jag kan skicka den stora utbildningskatalogen när den kommer från tryckeriet.

Svar: Tack så jättemycket! Ja det får du gärna göra :) Det kommer komma många härifrån som vill plugga på Ltu nu! Kram
Moa Isgran

2013-11-08 @ 08:25:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0