ÅÅÅÅH JAAAAA :D

Nu, nu bannemej är mina föräldrar äntligen på plats här i lilla Potsdam hos mig! Lyckan är obeskrivlig! Men så konstigt det känns, att de kommer för att hälsa på mig för att jag bor i USA. Ja det är så knastigt att jag inte ens fattar det. Lite för bra för att vara sant om jag ska vara ärlig! De hade med sig lite presenter till mig också om man säger så...

En hel påse med mina favoritgodisar!



Och lite mer.. Över ett kilo choklad - MUMS! Haha ;) Jag rullar hem sen - likt en val ;)
 


Kommentarer
Sofia

Mumsmumsmums. Ser ju super duper gott ut. Men säger aj ang chokladen. Det går åt många piller till det ;) haha

Pussss

Svar: Det säger nog magen med;) hihi! Pusssssss
Moa Isgran

2013-10-29 @ 16:20:15
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0