Läderhausen

Efter gymmet blev det energipåfyllning i form av hallon&bananpannkaka! 
Sara fixade till mig & Elise!


Med färska hallon till!

Vicky kom hit på lunchen och vi hjälptes åt med läxan i kvalité. Jag undrar då hur den kursen ska gå, sinnessjukt svår är den då iallafall! 

När lägenheten var tom på folk fick jag mig ett städryck! Jag kan inte koncentrera mig om det är mög överallt runtomkring, och en städning behövdes!


Äntligen kan man gå barfota igen!

Saras tur att laga middag idag, thaigryta!

Riktigt mumsigt :)

Vi gjorde ytterligare en läxa i kvalitet ihop med Vicky ikväll, denna gången var den på tid. Får se vad det blir för resultat på den! På lördag ska vi till Lake Placid och White Face på Oktoberfest. Vicky är från Österrike och frågade om jag inte ville låna hennes läderhausen, 

Självklart ville jag det! Läckert va? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0