Nina

Har just pratat med lärarinnan vi har i kvalitet angående räkneproblemen hon gett oss, och det visade sig vara facit som var fel och inte vi! Hon var övertygad om att vi skulle göra bra ifrån oss på tentan i morgon, hon lyckades dock inte övertyga oss om det riktigt - haha! Nu sitter vi och läser våra sammanfattningar i biblioteket, stryker under och lyckas förhoppningsvis spara något i minnet. 
Finaste framsidan på min sammanfattning, lätt!

Vi lär även denna dagen äta i skolan, tidseffektivt och billigt! 35kr fick jag betala för min lunch..

Stir-fry



Kommentarer
Sofia

Hade vi också haft sådan god och billig mat i skolan så hade jag med ätit där oftare. :D Lite trött på matlåda ibland.

Svar: Man tröttnar fort & jag skulle vara stor som ett hus när jag kommer hem då ;)
Moa Isgran

2013-10-22 @ 06:49:29
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0