Shop til you drop!

Igår åt vi på thairestaurangen med Elise! Efteråt följde jag med till "Haunted House" som en fraternity hade anordnat på campus. Nathalie, Catherine och Denise som jag gick med var livrädda - jag skrattade mest. Jag hade älskat att jobba på ett sånt ställe & skrämma skiten ur folk! De hade gjort ett bra jobb, det är väl bara jag som är konstig och kan skratta åt det antar jag..


Jag & Elise redo för middag!

 
Idag har vi ju som sagt börjat vår roadtrip! Idag var det bara shopping på schemat och shopping blev det. En hel del! Hihi :D

Ett trevåningars Forever 21, som i drömmarnas land! Undras när det kommer till Sverige..

 
Inne på Abercrombie & Fitch kommer en tjej fram til mig och presenterar sig som managern för butiken. Hon undrar om jag inte skulle vara intresserad av att jobba i butiken då hon tyckte att jag skulle passa där. SÅ VARFÖR HAR JAG INTE ETT GREEN CARD & BOR I SYRACUSE?! Alltså detta är ju bättre än en dröm! Jag fick ju förklara för henne att jag bara var en utbytesstudent och att jag inte bodde i Syracuse.. TUSAN också! Meeeeeen vad det gjorde min dag, ja det gjorde nog hela mitt år! Tänka sig att få ett jobberbjudande i en av sina favoritbutiker utan att ens göra något? :D

Såååååå glad Moa!


Jag och mamma utanför ett riktigt mysigt & härligt hotell! Här spenderas natten :)

Det blev lite mer shopping om man säger så...

Shop until you drop - oh yes!


Det firar vi med lite skumpa ;)


När man shoppar som jag så har man då inte tid att äta, då får det bli nödlösning!



Borde jag säga att detta inte ens är allt..? Och att vi ska på det igen imorgon? hihi
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0