Upp och ner

Idag var det tänkt att jag skulle gå upp tidigt och plugga hela dagen. HAH - vilket skämt alltså! Jag skypade med några av mina raringar där hemma, fixade tvätten och blev hämtad av Jonathan och Sara. Tanken var att vi skulle handla lite snabbt på Walmart men det blev en lång tur där och en på Price Shopper samt en till ölaffären.. Plötsligt vart det dags att gå på föreläsning. Sara har blivit sjuk så jag gick ensam, till kvalitetsföreläsningen. Tentan börjar närma sig och jag har redan ont i magen. Har nog aldrig fasat så mycket inför en tenta någon gång!

Igår när vi skulle lämna in läxan vi gjort i Operations Management skriker Sara till som tusan mitt i allt. Gissa vad hon har gjort? Jodå, hon häftade sig själv i fingret. Haha, som ett litet barn - inte ens en häftapparat kan hon handskas med ;)
Lika bra att göra det rejält om man ändå ska göra det kan man ju tycka!
 
OCH vet ni vad jag just har fått reda på? Jo att min kusin ska till Lake Placid och spela för tre kronor! Svenska damlandslaget ska dit och spela en turnering mot Kanada, Finland och USA. Gissa vem som kommer vara på plats?! :D

Anna på TV för typ hundra år sen när hon spelade en av sina första matcher för landslaget! Yngst i laget om jag inte minns fel. Hon är bäst!


Jag försökte med en ny rätt idag! Smaken vart kalasgod, men lite krämigare hade inte skadat :) Alternativt klyftpotatis till istället för ris, men jag orkade inte vara så festlig idag :) Jonathan kom över på middag också!
 Kycklingfilé, oliver, bacon, soltorkade tomater och fetaost :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0