Äntligen har jag fått dansa!

Igår satt jag med kemin huuuuuur länge som helst! Från förmiddagen till 18 på kvällen. Vi hade sju frågor att svara på och varje fråga innehöll minst två delfrågor. Som tur var så hade man fem chanser på sig att göra rätt. Så nu är det iallafall överstökat men det var som att skriva en tenta ungefär... Jag vet tvungen att ha lite pluggmotivation så jag gjorde en salsa på lök, avokado, tomater och limejuice. Salsachipsen jag hittade häromdagen är såååå genialiska!
 
 
 
Igår var det ju lördag och vad innebär det om inte utgång! Eller ja, inte för att det spelar någon som helst roll vilken dag det är här, alla är utgångsbara ;) 
 
 
Vi var bjudna på fransk fest först där franska Flora och hennes rumskamrater hade lagat så galet mycket fransk mat! Jag är verkligen imponerad och det var nog alla andra också :) här är huvudrätterna.
 
 
Här är efterrättsbordet!
 
 
Vill man inte bli kletig så får man lösa det på bästa sätt när besticken är slut!
 
 
Här kommer dagens födelsedagsbarn, Johan som kommer från samma universitet som jag & Sara!
 
 
Han fick både sång och tårta såklart :)
 
 
 
Sara lika taggad som alltid :D
 
 
 
Vi gick till ett nytt utställe igår! Ett snuskigare ställe men där var iallafall ett dansgolv och tusan vad jag har saknat att få dansa alltså. Innan vi gick ut dansade vi loss i Floras kök och efter det rådde det ingen tvekan om att vi var tvungna att gå till ett utställe med dansgolv! Det var varmt som i en bastu på utstället men det hindrade inte oss från att röja! Och det hände mer än en gång att folk kom fram till mig och sa "Hey Moa!", folk jag aldrig sett innan men som tydligen hade stenkoll på att vi läser samma kurs... Vet då inte hur jag ska tolka det riktigt! Bjuden på dejt hann jag med bli men jag lyckdes prata bort det - som tur var! På vägen hem vart vi tvungna att spela en låt från jukeboxen Rock-Ola ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0