Äntligen lite normal mat!

Igår ändrades planerna pang bom & vi följde med våra rumskamrater till Wallmart. Shoppingturen blev aaaningen längre än planerat. Vill inte veta hur många timmar vi spenderade där alltså! Jag tog ett kort på det äckligaste jag hittat här i USA - än så länge..


Kan det bli äckligare? Äckelpannkakor och äckelkorv tillsammans..

På kvällen bjöd vi över Jon, vår buddy, på middag. Jag lagade rotfrukter i ugnen med steak och galet god sås. Såsen fick då rakt inte sin rätta kulör men smaken var där så det fick funka :)

Äntligen har jag fått laga lite mat som jag brukar!
 

Simon & Elise kom över också och vi hade filmmys. Eller Elise förfestade här innan hon drog vidare ;) Jag är soffpotatis och försöker bli av med min förkylning!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0