Boston dag tre!

Idag har vi varit i Boston city hela dagen.
Jonathan, Sara och Stine mitt i Boston!


 Vi började med en underbar underbar frukost - hamburgare ochäppelcider ;) 
Skål! 


Hamburgare med portabello, prosciutto och mozzarella :)


Jag njuter! 


Vi avslutade med godaste sorbeten någonsin, kokossmak!


Utanför Paramount!


Flickorna utanför Paramount!


Bostons Chinatown, tillochmed McDonald's på kinesiska..

Sverige är representerat på Macy's ;)


Till lunch åt jag en Caesarsallad, här kommer de utan kylling!


Riktiga turister vilse i Boston!


Framför en cool fontän i hamnen!

Sara & jag!


I min nödinförskaffade mössa & halsduk!


Framför en av alla härliga byggnader i Boston!

Jag i härliga Boston!



Vi gick ut och åt på en riktigt fin och mysig restaurang, på tiden att vi fick lite vettig mat! Börja med en drink såklart :)


Jag testade äntligen hummer! Petite filet and lobster tail :)

Dags för skål igen!


Njuter av god dricka, mat och gott sällskap!


Gruppfoto!


Efterrätten som fick beställas i förväg då den tog 30min att tillaga!


Dags att hugga in!


Jag kunde ju inte låta bli att äta, så enlaktospiller för varje tugga ungefär..

Vi gör på vårt eget sätt! 

På tunnelbanestationen under ett akvarie, tvunget att ta en fiskbild.


Charmigt värre!




 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0